Štirje ključi do uspešne strateške komunikacije na Kitajskem
Naslednje predavanje bo potekalo v četrtek, 23. marca 2023 ob 9:00.
Z nami bo Sarah Bourek, višja digitalna strateginja v podjetju LABBRAND v Šanghaju. Predavanje bo potekalo v angleščini prek spleta.
Vsebina: Prepoznavna blagovna znamka in učinkovita strateška komunikacija sta ključna sestavna dela vsakega podjetja, ki želi uspeti na kitajskem trgu ter pri sodelovanju s kitajskimi podjetji. Upoštevajoč edinstveno poslovno kulturo na Kitajskem in njen distinktiven digitalni ekosistem, je lahko učinkovita komunikacija sporočila blagovne znamke ključna razlika med uspehom in neuspehom. Na webinarju se bomo ukvarjali z raziskovanjem različnih strategij in taktik uporabe strateške komunikacije, s pomočjo katerih bomo lažje pritegnili poslovne priložnosti in utrdili svojo blagovno znamko na kitajskem trgu.
Več informacij in prijava tukaj
Udeležba je brezplačna!
Vljudno vabljeni,
Ekipa Konfucijevega Inštituta Ljubljana