Stopnja težavnosti: nadaljevalna
KDAJ: Spletni seminar je prestavljen na 10. oktober 2019, 13:00 - 15:30
Seminar bomo zaključili z izpitom, po opravljenem izpitu pa boste prejeli tudi certifikat.
CENA:50 eur z DDV (digitalni certifikat)*
*V kolikor želite okvirjen certifikat znaša cena 60 EUR z DDV
Na spletnem seminarju boste pridobili dodatno znanje s področja trženja kitajskim potrošnikom specializirano na področju digitalnega trženja.
Na seminarju se bomo posvetili naslednjim temam (v angleškem jeziku):
Chinese Retail Market in General
Chinese E-Commerce and Online Retailing Market
Chinese Social E-Commerce
Chinese New Retail
Spletni seminar bo potekal v angleškem jeziku.
O PREDAVATELJICI
Predavateljica je začela svojo kariero leta 2012 na Konfucijevem inštitutu kot učiteljica kitajskega jezika in kulture, zadolžena pa je bila tudi za izobraževanje podjetij s področja poslovne kulture ter uspešnega poslovanja s Kitajsko. Trenutno je asistentka na Ekonomski fakulteti, kjer poučuje predmete s področja mednarodnega poslovanja in poslovanja s Kitajsko. V Sloveniji biva že sedem let, tako je raziskovalno področje okrepila z poznavanjem medkulturnih razlik med zahodnim in azijskim svetom. Njeni članki so bili objavljeni tudi v Journal of Business of Review and Journal of Eastern European Management studies.
Več informacij na: ciljubljana@ef.uni-lj.si