Tretji spletni seminar v sklopu projekta CI Business Talk bo v

ČETRTEK, 23. MARCA 2023 ob 9. URI.

Naslov: 4 Keys to Successful Strategic Communication in China

Vsebina: Prepoznavna blagovna znamka in učinkovita strateška komunikacija sta ključna sestavna dela vsakega podjetja, ki želi uspeti na kitajskem trgu ter pri sodelovanju s kitajskimi podjetji. Upoštevajoč edinstveno poslovno kulturo na Kitajskem in njen distinktiven digitalni ekosistem, je lahko učinkovita komunikacija sporočila blagovne znamke ključna razlika med uspehom in neuspehom. Na webinarju se bomo ukvarjali z raziskovanjem različnih strategij in taktik uporabe strateške komunikacije, s pomočjo katerih bomo lažje pritegnili poslovne priložnosti in utrdili svojo blagovno znamko na kitajskem trgu.

Predavatelj: SARAH BOUREK je višja digitalna strateginja v podjetju Labbrand HQ v Šanghaju. Izkušnje z upravljanjem strateškega komuniciranja je pridobila pri delu z več kot 60 večjimi blagovnimi znamkami na kitajskem trgu. V preteklosti je uspešno načrtovala vstop podjetij na trg in njihovo prisotnost na družbenih medijih, kjer so dosegli več kot 300 milijonov ogledov. Prav tako je ustvarila uspešne kampanje, prepoznane in nagrajene tako na kitajskem kot tudi po svetu. Poleg tega Sarah tekoče govori angleško in kitajsko.
Njena cilj je deliti svojo strast do mednarodnega poslovanja in vzpostavljanja prepoznavnih blagovnih znamk z vsemi udeleženci na webinarju.  

Seminar je brezplačen, potekal pa bo preko spleta in v angleškem jeziku (povezavo prejmete en dan pred seminarjem). Predavanje se bo snemalo in bo po dogodku dostopno na YouTube kanalu Konfucijevega inštituta Ljubljana.


PRIJAVE ZBIRAMO TUKAJ

Vljudno vabljeni

Konfucijev Inštitut Ljubljana

Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

Kardeljeva ploščad 17
1000 Ljubljana
T: (01) 5892-748
E: ciljubljana@ef.uni-lj.si  

Akreditacije Ekonomske fakultete



Povežite se z nami!

Ostanite na tekočem in nam sledite na socialnih omrežjih!