CI Business Talk: 4 ključni elementi strateškega komuniciranja na Kitajskem

24. 03. 2023
CI Business Talk: 4 ključni elementi strateškega komuniciranja na Kitajskem
V četrtek, 23. marca 2023, se je uspešno izvedel tretji webinar v seriji CI Business talk.

V četrtek, 23. 3. 2023, smo gostili tretji pogovor v seriji CI Business Talks.

Tema webinarja je bila »Štirje ključi do strateške komunikacije na Kitajskem«.
Z nami je bila predavateljica Sarah Bourek, višja digitalna strateginja v podjetju LABBRAND v Šanghaju.

Na začetku predavanja je Sarah poudarila mednarodni pomen Svilne poti in vlogo Kitajske v procesu gospodarske globalizacije. Po drugi strani je izpostavila, da Kitajska kultura v veliki meri ostaja samosvoja in unikatna, kar moramo za uspešno poslovanje razumeti in upoštevati.

Na podlagi tega je Sarah zagotovila dragocen vpogled v štiri ključne elemente strateškega komuniciranja na Kitajskem, ki so:

  • Biti prisoten,
  • Relevanten,
  • Spoštljiv,
  • Reprezentativen.



Predavanje je trajalo dobro uro. Zaključili smo ga z izborom vprašanj, ki so jih za predavateljico pripravili poslušalci, ta pa jim je ponudila izčrpne odgovore.

Spletni seminar je bil dobro sprejet med različnimi udeleženci iz Slovenije in širše. Sedaj je na voljo na KI Ljubljana YouTube kanalu.

Če ste webinar zamudili, si ga lahko ogledate tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=EgOqG5nHuJI

Veselimo se še več tovrstnih dogodkov,

Ekipa KI Ljubljana




Nazaj na seznam

Konfucijev Inštitut Ljubljana

Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

Kardeljeva ploščad 17
1000 Ljubljana
T: (01) 5892-748
E: ciljubljana@ef.uni-lj.si  

Akreditacije Ekonomske fakultete



Povežite se z nami!

Ostanite na tekočem in nam sledite na socialnih omrežjih!