CI Business Talk: 4 ključni elementi strateškega komuniciranja na Kitajskem

V četrtek, 23. 3. 2023, smo gostili tretji pogovor v seriji CI Business Talks.
Tema webinarja je bila »Štirje ključi do strateške komunikacije na Kitajskem«.
Z nami je bila predavateljica Sarah Bourek, višja digitalna strateginja v podjetju LABBRAND v Šanghaju.
Na začetku predavanja je Sarah poudarila mednarodni pomen Svilne poti in vlogo Kitajske v procesu gospodarske globalizacije. Po drugi strani je izpostavila, da Kitajska kultura v veliki meri ostaja samosvoja in unikatna, kar moramo za uspešno poslovanje razumeti in upoštevati.
Na podlagi tega je Sarah zagotovila dragocen vpogled v štiri ključne elemente strateškega komuniciranja na Kitajskem, ki so:
- Biti prisoten,
- Relevanten,
- Spoštljiv,
- Reprezentativen.
Predavanje je trajalo dobro uro. Zaključili smo ga z izborom vprašanj, ki so jih za predavateljico pripravili poslušalci, ta pa jim je ponudila izčrpne odgovore.
Spletni seminar je bil dobro sprejet med različnimi udeleženci iz Slovenije in širše. Sedaj je na voljo na KI Ljubljana YouTube kanalu.
Če ste webinar zamudili, si ga lahko ogledate tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=EgOqG5nHuJI
Veselimo se še več tovrstnih dogodkov,
Ekipa KI Ljubljana
Nazaj na seznam