Konfucijeva učilnica v Celju organizira proslavo kitajskega novega leta
12. februarja je sinologinja Katarina Potočnik najprej razložila običaj kitajskega spomladanskega praznika, s čimer je študentom omogočila globlje razumevanje tradicionalnega kulturnega elementa. Nato je osebno napisala par kupletov za praznik pomladi, z ugodnim pomenom, učenci pa so jih zlepili skupaj na vrata Konfucijeve učilnice. Učiteljica Wang Shiqi je učence naučila ustvarjati in zlagati realistične papirnate zmaje, ki so jih učenci s posebnim navdihom izdelovali. Vsak papirnati zmaj ima svojo osebnost in je edinstven izraz tradicionalne kulture vsakega učenca.
13. februarja je učitelj prostovoljec Wang Shiqi učencem predstavil, da iz papirja izrezane okenske rešetke niso le eden od predstavnikov tradicionalne kitajske kulture, ampak nosijo tudi dobre želje in ugodne pomene, ter vsem pokazal vnaprej izdelane okenske rešetke. Nato so vsi z veseljem vzeli v roke škarje in se lotili lastnega ustvarjanja ter skupaj okrasili okna kitajske učilnice z izrezanimi papirji.
Med dejavnostjo 14. februarja sta sinologinja Katarina Potočnik in učitelj prostovoljec Wang Shiqi najprej izdelala zmajevo glavo, zmajev rep in štiri zmajeve kremplje, s kitajskim izrezovanjem papirja. Učenci, ki so ustvarjali kaligrafijo, izrezovanje papirja, kitajske vozle, kitajske slike in druga dela, so svoja dela združili v zmajevo telo. Kitajski zmaj, ki so ga skupaj ustvarili učenci in učitelji, ni le simbol kitajske kulture, temveč tudi nazoren prikaz prizadevanj učencev za učenje kitajščine in doživljanje kitajske kulture. Naj ta zmaj v novem letu leti z veseljem ter prinese srečo in lepoto v novo šolsko leto.
Sinologinja Katarina Potočnik in učiteljica prostovoljka Wang Shiqi sta se 15. februarja odpravili na 2. osnovno šolo Celje, kjer sta izvedli dejavnosti ob prazniku pomladi. Osnovnošolci so pod potrpežljivim vodstvom sinologov in učiteljev prostovoljcev iz barvnega papirja izdelali telesa zmajev, jim pritrdili glavo in rep ter jih namestili na bambusove palice. Vsak učenec je v izdelavo vsakega unikatnega zmaja vložil svoje misli in ustvarjalnost. Polni energije in življenja. Kasneje so učenci pod vodstvom sinologov in učiteljev prostovoljcev aktivno sodelovali pri učenju izdelave cmokov in izkusili tradicionalni okus kitajskega novega leta. Vsi so skupaj sedeli, delali in okušali sadove svojega dela ter tako uspešno zaključili ta dogodek ob prazniku pomladi.
Nazaj na seznam